چه آنالیز بازاریابی واقعا به شما می گوید

تجزیه و تحلیل داده های خود کار طول می کشد--تو به راه اندازی سیستم ردیابی تلاش های بازاریابی خود را در میان تمام کانال های خود را و سپس شما ام کردم را تمام است که داده ها و شکل چگونه شما انجام می دهند. برای بازاریابان که فقط به ریسک به نیمه تاریک که در آن تجزیه و تحلیل ترافیک نگران است با شروع آن می تواند دلهره آور به تکیه به آمار و ارقام و سنجش اما دلیل خوبی به راحتی با تجزیه و تحلیل ترافیک وجود دارد: داده های بزرگ تنها برای بزرگ رفتن و تنها تجزیه و تحلیل آن می تواند کوچک پایین به اندازه بازاریابان می تونید با.


تجزیه و تحلیل: بیش از اعداد
پس چه معنا است؟ تجزیه و تحلیل بیش از فقط یک راه مناسب برای پیگیری چند کلیک کنید--آن را درباره ساخت بازاریابی خود حس اتصال به مصرف کنندگان خود و ایجاد دو خیابان راه میان شما و خریدار خود و شما و تیم فروش خود را است. خیلی کند! گرفتن راحت با این ایده های تجزیه و تحلیل، و از همه مهمتر، یادگیری به تکیه بر بینش شما را از داده های خود جلب شما تصویر روشن ترین اثر تلاش های بازاریابی خود را از دست بدهد.

چه تحلیل خود را می گوید؟
بازاریابی تجزیه و تحلیل شما نگاهی به سلامت خود را از تلاش های بازاریابی که اشعه ایکس را به شما می دهد نگاهی به سلامت بدن خود را می دهد. هنگامی که شما تجزیه و تحلیل داده های خود را، شما روند و همچنین بالا و پایین-پس نه فقط چند تبلیغات بنر کلیک کردم اما همچنین اینکه آیا این نوع تبلیغات همیشه مورد مشابه success-wise انجام باید به دنبال. چون شما را نقطه این گرایش – وجه آنالیز اجرا می شود از پهلو به پهلو با هک رشد بیایید می گویند آیا تبلیغات بنر خود را به خصوص در آن بالا سمت راست--شما می توانید چیزهای جدید را امتحان کنید و ببینید چه نوع اثر آنها را. پس شاید همه تبلیغات بنر خود را از سمت راست بالا اجرا و اگر آنها همواره موفق می بینم. اگر آنها شما چیزی درباره شما و مخاطبان خود را – آموخته اما اگر آنها نیست، شما می توانید نگاهی به عنصر بعدی را.

کجا شروع کنم؟
برای شروع با تجزیه و تحلیل ترافیک، شما نیاز به نگاهی به داده های خود را. این می رود بدون گفت، اما اگر شما مطمئن شوید که چقدر شما به واقع ردیابی شده ام، نه یا جایی که به دنبال معیارهای مناسب که ممکن است مانند صدا، می توان آن را پیچیده تر. شناسایی معیارهای که نیاز و یا می خواهید برای ردیابی محل خوبی برای شروع است. اگر شما هر چیزی قبل از ردیابی نشده، شروع با کانال های رسانه های اجتماعی شما و وب سایت شما. رسانه های اجتماعی مثل یوتیوب، LinkedIn توییتر و فیس بوک همه در ردیابی و تجزیه و تحلیل اطلاعات است که شما به سرعت و به راحتی می توانید دسترسی بدون نیاز به تنظیم حد ساخته شده است. اکثر استفاده B2B بازاریابان به طوری با ابزار نسبتا چند حلقه ردیابی وب سایت شما و شما رسانه های اجتماعی است که می توانید شروع به شما داده ها برای شروع تغذیه تنظیم می تواند رسانه های اجتماعی خود را به درایو وب، ترافیک.

برای اطلاعات بیشتر در انتخاب معیارهای حق گرفتن با آنالیز داده ها آغاز شده و قرار دادن داده های خود به خوبی استفاده بازاریاب B2B راهنمای دانلود برای تجزیه و تحلیل داده ها.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.