-
یک تعریف ساده از نرم افزار CRM
جمعه 4 مهر 1399 17:21
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری، یک تکنولوژی برای مدیریت کلیه ارتباط های یک شرکت، تعاملات و معاملات بین شرکت و مشتری. هدف ساده است: ارتباط های کسب و کارت را بهبود ببخش. یک سیستم CRM به شرکت ها جهت ارتباط با مشتری، پروسه های ساده و افزایش سودآوری کمک می کند. وقتی مردم راجع به نرم افزار CRM صحبت می کنند، منظورشان سیستم...
-
از در و دیوار واژه بازاریابی میریزد!
یکشنبه 23 تیر 1398 19:35
به هر بیزنسی که فکر کنید راحتترین بخشش، تولید محصول است. واقعیت این است که همهی متخصصین، میتوانند تولیدکننده باشند. اما در بازار، بیزنسی پا بر جا میماند که محصولش فروش کند. در این پست میخواهم درباره چطور ماندن در بازار حرف بزنم. بازاریابی، بیش از هرچیز هنر و دانش شناخت مشتری است؛ آن هم قبل از تولید محصول. اولین و...
-
چند ایده برای اینکه بیشتر بفروشید
پنجشنبه 23 خرداد 1398 13:16
فعالیت های فروش را مدیریت کنید فروشندگان شما افرادی بیعیب و نقص نیستند و ممکن است برخی قرارملاقاتها، جلسات و تعاملات با مشتریان را فراموش کنند. نرمافزارهایی مثل CRM مایکروسافت میتواند موعدهای مهم را به تیمتان یادآوری کرده و هر کاری که انجام میدهند را مدیریت کند. بسیاری از نرمافزارهای CRM و نیز نرمافزار CRM...
-
افزایش فروش و بهترین روش ها برای تبدیل سرنخ فروش به فرصت فروش در نرم افزار CRM
یکشنبه 28 مرداد 1397 20:25
افزایش فروش در کسب و کار ها امری مهم است و باعث رشد کسب و کار می شود. افزایش فروش و رابطه آن با نرخ تبدیل سرنخ فروش ؟ چگونه سرنخ های فروش مناسب تبدیل به فرصت فروش می شوند؟ آیا شما فرآیندی برای افزایش تبدیل سرنخ های فروش به فرصت فروش دارید؟ تبدیل سرنخ فروش به فرصت فروش در قلب کسب و کار است و باعث گسترش کسب و کار می...
-
چالشهای بازاریابی در دنیای امروز
چهارشنبه 10 مرداد 1397 07:30
امروزه بسیاری از شرکتها با مشتریان بالقوه خود از طریق اینترنت و شبکههای اجتماعی ارتباط برقرار میکنند و اطلاع رسانی به مخاطبان بسیار سریعتر و سادهتر از گذشته شده است. اما از سوی دیگر، حجم دادههای مشتریان بالقوه و ارتباطات آنها به سرعت به هزاران و حتی میلیونها رکورد اطلاعاتی خواهد رسید که مطمئنا موجب سردرگمی...
-
مدیریت ارتباطات درون سازمانی با CRM
شنبه 11 فروردین 1397 19:36
یکی از مهمترین مزایای استفاده از CRM در سازمان، مدیریت ارتباطات درون سازمانی است. بدون شک افزایش کیفیت ارتباطات میان مدیران و کارشناسان به بهینه شدن ارتباطات با مشتریان کمک خواهد کرد. پیگیری مؤثر می توان با استفاده از امکانات کارتابل فروش نرم افزار CRM و یادآوری های به موقع ، از تأخیر در ارتباط با مشتری جلوگیری کرد....
-
[ بدون عنوان ]
دوشنبه 5 تیر 1396 09:30
نرمافزار CRM برای بانکها بعد از این که جواب کنکور مشخص شد، بار و بنهام را جمع کردم. دانشگاهم با خانه چند صد کیلومتر فاصله داشت. برای اولین بار، حساب بانکی باز کردم. بهتر از این بود که مقدار زیادی پول نقد را (که هزینههای یک ترمم بود) با خود حمل کنم. در شهر محل زندگیام فقط دو شعبهی بانک وجود داشت. زمانی که به...
-
اصول تبلیغات
سهشنبه 8 فروردین 1396 14:23
مهم ترین گام در تهیه آگهی تبلیغاتی انتخاب تکنیهای اجرایی تبلیغ است؛ در این مرحله تهیه کننده آگهی تبلیغاتی باید توجه خود را معطوف به چگونگی اجرای تبلیغ کند؛ بعبارت دیگر وی باید بررسی کند که چگونه جاذبه ای را که برای تبلیغ در نظر گرفته شده است به تصویر بکشد و از چه تکنیکی برای به تصویر کشیدن آن استفاده کند. پیام...
-
فرآیند های سازمانی
چهارشنبه 22 دی 1395 14:12
در زمانی نه چندان دور تمامی فرآیند های سازمانی مبتنی بر سیستم کاغذی اجرا می شد. بدین معنا که افراد در سازمان ها می بایست فرم های کاغذی را به دست می گرفتند و برای گرفتن تایید درخواست خود زمان زیادی را صرف می کردند. اما اکنون با استفاده از سیستم های فرآیند ساز دیگر از مشکلاتی که در انجام فرآیند ها در قالب فرم های کاغذی...
-
چه آنالیز بازاریابی واقعا به شما می گوید
شنبه 1 آبان 1395 14:55
تجزیه و تحلیل داده های خود کار طول می کشد--تو به راه اندازی سیستم ردیابی تلاش های بازاریابی خود را در میان تمام کانال های خود را و سپس شما ام کردم را تمام است که داده ها و شکل چگونه شما انجام می دهند. برای بازاریابان که فقط به ریسک به نیمه تاریک که در آن تجزیه و تحلیل ترافیک نگران است با شروع آن می تواند دلهره آور به...
-
نرم افزار CRM مبتنی بر پردازش ابری
پنجشنبه 24 اردیبهشت 1394 09:53
اگه تا حالا با نرم افزار کار کرده باشین با مشکلات نگهداری و به روزرسانی اون آشنا هستین! چند سالی می شه که بحث و استفاده از نرم افزار های مبتنی بر پردازش ابری حسابی داغ شده و طرفدارهای زیادی پیدا کرده، چون مشتری از دردسرهای نگهداری و به روزرسانی راحت می شن. اگه به دنبال نرم افزار ارتباط با مشتری تو ایران می گردین حتما...